بهترین روش های حفظ و ماندگاری رنگ مو چیست ؟
نوشته شده توسط : زیبالون

پیدا کردن رنگ مو که با سلیقه ی شما جور باشد، کمی وقت می برد؛ چرا که شما در عین در نظر گرفتن رنگ مو، باید به مواردی همچون اندام، صورت، رنگ پوست، رنگ چشم و کوتاهی و بلندی موی خود نیز توجه کنید. برای مثال افرادی که رنگ پوست آن ها سبزه و تیره است، رنگ مو متفاوت تری را نسبت به افراد با پوست روشن می پسندند. بعد از کلی جستجو از بین ترکیب های رنگ مو ممکن است شما رنگ موی مورد نظر خود را بیابید.

حالا باید به فکر نگهداری هر چه بیشتر از این رنگ باشید؛ زیرا اگر به آن توجه لازم را نداشته باشید، پایداری و ماندگاری کوتاهی خواهد داشت و شما مجبور به استفاده ی مجدد از رنگ مو هستید. این درحالی است که توصیه می شود برای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از ابتلا به بیماری های پوستی، رنگ مو را در مدت طولانی تری استفاده نمایید.

  • استفاده از هایلایت ها

بعضی از افراد به جای استفاده از رنگ مو، این روش را توصیه می کنند که در آن، شما به جای رنگ مو از هایلایت کردن استفاده می کنید. هایلایت ها به جای پوشاندن کل موها، به آن ها فرم طبیعی تری می دهد. هایلایت ها از آن جایی که باعث حفظ ظاهر طبیعی مو می شوند، دیرتر نیاز به تعویض دارند.

  • کاندیشنر مناسب

به این مواد نرم کننده نیز گفته می شود که نقش مهمی در حفظ رنگ موهای ترکیبی دارند. این مواد مخصوص رنگ موهای ترکیبی هستند، اما در دیگر رنگ مو نیز قابل استفاده هستند. برای استفاده از کاندیشنر باید به جای ماساژ دادن با کف دستتان، آن را به آرامی روی موها بمالید. کاندیشنرها در دو نوع قبل از حمام و بعد از حمام تولید می شوند که شما می توانید از آن ها استفاده کنید.

  • شامپو و نرم کننده ها

برای هر ترکیب رنگ مو 2019 یک شامپو یا نرم کننده ی خاص برای افزایش پایداری آن توصیه می شود که بهتر است شما هنگامی که موهای خود را رنگ می کنید، درباره این موارد نیز از آرایشگر خود سوال بپرسید؛ زیرا استفاده از شامپوها و نرم کننده های ناسازگار با رنگ موی ترکیبی شما، ممکن است پایداری آن را کاهش داده و رنگ مو بعد از مدت کوتاهی از موهای شما پاک شود.





:: برچسب‌ها: رنگ مو , قیمت رنگ مو , رنگ مو زیتونی , رنگ مو نسکافه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: